Thursday, August 30, 2007

وظیفه وزیر امور خارجه توضیح واضح نیست

وزیر امورخارجه ایران اظهارات آقای بوش را در راستای تبلیغات به منظور پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا ارزیابی کرده و گفته که وی در ایجاد فضای تبلیغاتی در انتخابات آتی آمریکا با مشکل جدی روبرو است و تصور می
کند با "لفاظیها و واژه پردازیهای بی‌ اساس می‌تواند راهی برای برونرفت از این مشکلات دست و پا کند".
جناب متکی! آمریکا برای همان منظوری که اشاره کردید به ایران حمله نظامی هم ممکن است بکند. وقتی جنگ اتفاق افتاد دیگه کسی برنمی گرده چرایی شروع آن را جستجو کند. وظیفه وزیر امور خارجه توضیح واضح نیست بلکه تلاش برای حل بحران با دیپلماسی و جلوگیری از رویارویی با سخنان سنجیده است.

Labels:

Wednesday, August 29, 2007

Mani- Rap

Labels:

Sunday, August 26, 2007

برای اولین بار:‌ایران قهرمان والیبال نوجوانان جهان

برای اولین بار:‌ایران قهرمان والیبال نوجوانان جهان

Labels:

Sunday, August 19, 2007

Pickering, Ontario Aug 2007




Labels: ,

Saturday, August 18, 2007

دولت احمدی نژاد سرآمد یکی از ننگ آورترین دولتهای دوران تاریک تاریخ معاصر ایران خواهد بود

امریکا در مقابل ایران مجبور به سیاست مسامحه شده است. سیاستی که در دوران جنگ سرد با شوروی در پیش گرفت. به نظر می رسد که اقتصاد بیمار و مدیریت بی کفایت پاشنه آشیل ایران برای تن دادن به خواست جامعه جهانی باشد. از این رو با توجه به وضعیت در عراق و نفوذ ایران در منطقه آمریکا راهی جز مسامحه با ایران و بسنده کردن به تحریم های اقتصادی ندارد.چو ن نمی تواند تلاش در تثبیت اوضاع در عراق کند و اوضاع ایران را بی ثبات سازد. حکومت ایران هم تمام تلاش خود را می کند که عراق را بی ثبات ساخته تا امریکا فرصت فکر کردن حمله نظامی به ایران را نداشته باشد. بی ثبات نگهداشتن عراق برای حکومت ایران فرق بین مرگ و زندگی است. بنابراین مفقود شدن اضافه درآمد نفتی ۸۰ میلیارد دلاری دولت احمدی نژاد در دو سال گذشته و همزمان فلج شدن اقتصاد تعجبی نباید داشته باشد. توضیج واضح است که دولت احمدی نژاد در ۱۵۰ سال تاریخ معاصر ایران ننگین ترین انتخاب ایران بوده است. درسی که از فروپاشی امپراطوری شوروی گرفته نمی شود . ۸۰ سال ابرقدرت نظامی ولی کوتوله اقتصادی . گزینه رشد نظامی و تولید سلاح اتمی با هزینه نگهداری سرسام آور که شوروی برای حفظ تمامیت ارضی خود بکار گرفت در نهایت باعث فروپاشی آن شد و تمامیت ارضی امپراطوری امروز فقط یک شوخی است. ایران اگر بجای استفاده از فرصت طلایی نفوذ خود در منطقه برای تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی گزینه قدرت نظامی را ترجیح دهد در نهایت نه تنها حکومت را حفظ نخواهد کرد بلکه تمامیت ارضی خود را از دست خواهد داد . سرنوشت فروپاشی شوروی درس عبرت برای تمام تمامیت طلبان نظامی /ایدیولوژیکی است. امروز روسیه ابرقدرت نظامی سابق در عمل یک کشور تو سری خور است. شکوه و جلال گذشته هیچ ارزشی در حفظ آبروی یک ملت ندارد. پافشاری در ادامه روش شوروی سابق در نهایت به فروپاشی ایران می انجامد. تاریخ ایران دولت احمدی نژاد را یکی از تاریک ترین دوران حکومت << اسلامی>> قلمداد خواهد کرد.

Labels:

Thursday, August 16, 2007

Cost of War only Money part, How about Lost Iraqi civilian?

Labels:

Wednesday, August 15, 2007

مهندسی یک امپراطوری : ایران قسمت5

Labels:

مهندسی یک امپراطوری : ایران (قسمت 4)

مهندسی یک امپراطوری : ایران

Labels:

Engineering an Empire - The Persians (Part 2)

Labels:

Engineering an Empire - The Persians (Part 1)

Labels:

چُسنالژیک


    TEST

Previous Posts

چُسنالژیکtest


View My Stats